Viens no pirmajiem čehiem, kurš sīkāk aprakstīja savu pieredzi ar jauno MacBook Pro ar skārienjoslu, ir Mihals Blaha. Un jāsaka, ka viņa spriedums nav īpaši pozitīvs. Galu galā viņš atdeva jaunāko Apple datoru, lai pats atgrieztos vecākā MacBook Air.
Svarīgi pieminēt, ka Mihals Blaha pusi sava laika pavada pie MacBook operētājsistēmā macOS un pusi – operētājsistēmā Windows (virtualizācija caur Parallels), kur izmanto dažādus izstrādes rīkus.
Jauno MacBook izmantoju tikai divas dienas. Skārienjosla izceļ galvenās atšķirības starp macOS un Windows. MacOS tiek vadīts, izmantojot īsinājumtaustiņus, praktiski nav nepieciešami Fn taustiņi (savukārt operētājsistēmā Windows tie ir nepieciešami arī pamata īsinājumtaustiņiem). Tāpēc skārienjoslai MacOS ir liela nozīme.
(...)
Strādājot sistēmā Windows, jūs nevarat iztikt bez Fn taustiņiem. Programmējot vēl vairāk, Visual Studio, dažādus redaktorus, TotalCommander, visām šīm lietojumprogrammām ir visizplatītākie īsinājumtaustiņi, kas veidoti uz Fn taustiņiem.
Blaha lieliski aprakstīja abu operētājsistēmu darbības filozofijas atšķirību un to, kāpēc Apple diezgan viegli varēja atņemt jaunajam MacBook Pro veselu virkni funkciju taustiņu. Bet, ja pārvietojaties sistēmā Windows un aktīvi izmantojat tos arī Mac datorā, jums var rasties liela problēma bez funkciju taustiņiem.
Touch Bar ir skārienjutīga virsma ar displeju, matēta, bez reljefa. Tas nesniedz nekādas atsauksmes par to, vai pieskaraties (un aktivizējat darbību zem pirksta) vai nē. Tam nav haptiskas atsauksmes.
Ir loģiski sagaidīt kādu atbildi, pieliekot pirkstu uz skārienjoslas. Pats pirmajās saskarsmēs ar jauno MacBook Pro es gaidīju, ka skārienjosla kaut kādā veidā uz mani reaģēs. Un tas galvenokārt tāpēc, ka šādos gadījumos citi Apple produkti uz mani reaģē līdzīgi.
Ņemot vērā, kur Apple jau ir izvietojis haptic atsauksmes, var sagaidīt, ka tā ir arī Touch Bar nākotne, taču pagaidām tas diemžēl ir tikai "miris" displejs. IPhone 7 taustes reakcija ir ļoti atkarīga un mēs to arī zinām jau ilgu laiku, piemēram, no skārienpaliktņiem MacBooks.
Bet skārienjoslas taustes reakcija būtu laba, jo īpaši tāpēc, ka nebūtu tik bieži jāuzrauga, ko jūs patiesībā darāt ar pirkstu. Tagad diezgan šizofrēniska situācija var rasties daudzkārt, kad izmanto Touch Bar, lai kontrolētu, kas notiek displejā, bet tajā pašā laikā jums ir jāpārbauda vismaz ar vienu aci, vai jums ir taisnība. Bez atvieglojumiem vai jūtīgām atsauksmēm jums nav iespēju uzzināt.
Skārienjosla nepārprotami ir tikai sākumā un varam sagaidīt, ka Apple to uzlabos aparatūras un programmatūras ziņā, tomēr, kā norāda Mihals Blaha, jau tagad "Touch Bar ir gandrīz ģeniāls radošām aktivitātēm (fotoattēlu rediģēšana, darbs ar video)".
Ja skārienjosla un tās sliktā lietojamība operētājsistēmā Windows būtu vienīgais iemesls, Blaha būtu prasījis daudz ilgāku laiku, lai pieņemtu lēmumu, taču bija daudz vairāk iemeslu, lai nodotu jauno MacBook Pro: trīs gadus vecais MacBook Air darbojas ilgāk tā akumulators, tam trūkst MagSafe, augošā cena nenes tik daudz augstāku veiktspēju un Līdz šim USB-C ir diezgan mulsinošs. Kā pēdējo negatīvo punktu Blaha apraksta "pieaugošo Apple produktu UX nekonsekvenci":
- iPhone 7 (kas man ir) uzlādēšanai izmanto Lightning to USB savienotāju. Es to nepieslēgšu MacBook bez samazinājuma.
– iPhone 7 nav ligzdas savienotāja, un austiņām ir Lightning savienotājs. MacBook ir ligzdas savienotājs, tam nav Lightning savienotāja, un iPhone austiņas neietilps MacBook pat caur adapteri. Man ir jāvalkā divas austiņas, vai arī no ligzdas uz Lightning!
– Apple nepiegādā pilnu USB-C kabeli ātrai datu pārsūtīšanai ar MacBook Pro par 60 000 kronām. Man jāpērk vēl viena par 500 kronām. WTF!!!
– Apple man neiedeva USB-C līdz Lightning kabeli ne tālrunim, ne klēpjdatoram, lai es varētu uzlādēt iPhone no klēpjdatora. WTF!!!
– Ja es novietoju MacBook virs iPhone 7, MacBook pāriet miega režīmā. Viņi domā, ka es aizvēru displeju. Forši :-(.
– MacBook Pro atbloķēšana ir jautra, kad nēsājat Apple Watch pulksteni. Varat ierakstīt paroli, atbloķēt ar pirksta nospiedumu (Touch ID darbojas zibenīgi) vai gaidīt, līdz MBP atbloķēs Apple Watch.
TouchID var izmantot arī iepirkšanās veikšanai, daudzām lietām sistēmā, kur jāievada parole (piemēram, lai parādītu saglabātos pieteikšanās Safari), bet Apple Watch tam nevar izmantot.– Haoss MacBook Air (kas ar to notiks?), MacBook un MacBook Pro modeļu līnijas un pilnīgs noslēpums, kas notiks tālāk. Es domāju, ka viņi nezina.
Mihals Blaha ļoti trāpīgi dažos īsos punktos apraksta, cik daudz (vismaz pagaidām) neloģisku lēmumu Apple ir pieņēmusi pēdējā laikā. Daudzas jau ir apspriestas, piemēram, par to, ka jūs vienkārši nevarat pievienot austiņas no iPhone 7, kurā ir Lightning, vispār nevienam MacBook, un otrādi, jums ir jāizmanto sargspraudnis vai ka nevarat savienot iPhone ar MacBook Pro vispār bez papildu kabeļa.
Taču vissvarīgākā, iespējams, ir pēdējā piebilde par haosu modeļu līnijās, kad ar lielu dilemmu noteikti saskaras ne tikai Mihals. Pagaidām jaunākā datora vieta paliek salīdzinoši vecajam Air, ar ko īpaši ar displeju nepietiek, jo viņiem, tāpat kā visiem, nav ne jausmas, kas īsti notiks ar pārējiem Apple portatīvajiem datoriem. Visredzamākais ceļš, pa kuru es pats izvēlējos pirms kāda laika, šķiet, ir pāriet uz vecāko MacBook Pro no 2015. gada, kas tagad ir vislabākais cenas / veiktspējas ziņā, taču tā noteikti nav laba Apple vizītkarte. ja lietotāji pēc šādām vēlēšanām paskatīsies vērīgāk.
Taču, tā kā citi Apple klēpjdatori joprojām ir neskaidri, klienti mūs nevar pārsteigt. Kas notiks tālāk ar MacBook - vai tas paliks tikai 12 collu modelī, vai būs vēl lielāks? Vai tiešām (un neloģiski) MacBook Air aizstājējs ir MacBook Pro bez skārienjoslas?
Jā, daudzi Apple soļi ir neloģiski, taču jaunais MacBook vienkārši ir daudz labāks par vecākiem modeļiem. Man pašam ir MacBook Pro 2016 bez Touch Bar, un es nevaru to pietiekami uzslavēt. Par cenu, kas ir par 5000 augstāka nekā 2015. gada modelim, jūs iegūstat gandrīz visos aspektos labāku datoru. Vienīgā sūdzība varētu būt par savienotājiem..
Kamēr viņi ir ātri :-)
Un kā tev veicas ar savu izturību? Iepriekš minētā pieredze mani diezgan biedē, ka jaunajām mašīnām būtu tik daudz mazāka izturība :(
8-10h, praktiski tāds pats kā MB Pro 2015 ar līdzīgām specifikācijām
lietotāji raksta pavisam ko citu...tomēr gaidītu pirmo atjauninājumu, no vienas puses macbooks saņems divas paaudzes jaunākus procesorus (it kā izlaižot Keby Lake) un no otras puses tiek spekulēts par amoled displejiem. Personīgi man ļoti patīk jaunais Macbook Pro, taču, tāpat kā jebkuram pirmajam produktam no jaunas modeļu līnijas, tam noteikti būs kļūdas.
Ja vēlaties aizstāt veco Air, 13 collu standarta bez skārienjoslas lieliski derēs.
13″ MBP ar TouchBar arī ir ok imo un nav lielas jēgas gaidīt gadu ilgāk, ja kādam mājās ir MBP 13 2013 un vecāks, atmaksājas atjaunināt jau šodien.
Es esmu piesardzīgāks attiecībā uz 15 collu modeli, tas maksā 3500 USD saprātīgā konfigurācijā, un es varētu pagaidīt gadu vai divus, lai redzētu, kāda būs lietotāja pieredze.
Pamata 13″ Macbook ir ok, bet man liekas, ka par nevajadzīgo 7k viņi pietiekami nogrieza procesoru, veiktspējas ziņā, bet varbūt es kļūdos.
Mani biedē fakts, ka saskaņā ar wiki vecajam 13 collu Macbook Pro bija 75 Wh akumulators, bet jaunajam ir “tikai” 50 Wh akumulators… un es šaubos, vai viņi samazinātu patēriņu par kādiem 40%, lai sasniegtu tādu pašu izturību.
Jaunajam MBP ir augsta spilgtuma displejs, varbūt palīdzēs iemācīties regulēt intensitāti...lai nu kā, patēriņu pagaidām nevērtēju, pilnīgi iespējams, ka pēc gada atjaunotajiem modeļiem bateriju darbības laiks būs pieaugums līdzīgs 12 collu MacBook Early2016 salīdzinājumā ar pirmo 2015. gada sākumu.
Nu tā var būt. Modelim bez skārienjoslas ir vājākais procesors, tāpēc paradoksālā kārtā tas ar izturību var būt labāks par dārgākajiem modeļiem ar skārienjoslu.
Modelis bez skārienjoslas lielākai akumulatora ietilpībai nekā modelim ar TB.
Diemžēl šī vienīgā sūdzība, manuprāt, ir vissvarīgākā lielākajai daļai lietotāju...
Es saprotu, ka tie, iespējams, ir Blaha kunga citāti, bet, lūdzu, izlabojiet viņa gramatikas kļūdas un drukas kļūdas. Dažām frāzēm tad nav nekādas jēgas ("un es nepievienoju iPhone austiņas Apple pat caur adapteri. Viņiem ir jāvalkā divas austiņas vai audio apgaismojuma adapteris!" utt.)
1. Funkcijas taustiņus var bloķēt sadaļā Parallels šādi: Sistēmas iestatījumi/Tastatūra/Īsceļi/Funkciju taustiņi un pievienot Parallels Desktop.app. Pēc tam skārienjoslas funkciju taustiņi tiks parādīti stabili. Turklāt Parallels izstrādā tam atbalstu.
2. Vienkārši iegādājieties USB-C līdz zibens kabeli, un jums nav jānēsā iPhone lādētājs, jo to var uzlādēt no MacBook Pro lādētāja. Es nopirku mazāko 29 W priekš MacBook Pro, kas tiek piegādāts kopā ar MacBook 12′, tas uzlādē gan MacBook Pro, gan iPhone.
3. Austiņu gadījumā tās acīmredzot mērķētas uz savām bezvadu austiņām, kuras grasās sākt pārdot. Pirms dažiem mēnešiem Apple jautāja lietotājiem, vai viņi izmanto austiņu ligzdu savos MacBooks, acīmredzot viņi plāno to pilnībā atteikties.
4. Tastatūra ir lieliska
5. Akumulators iztur 7-8 stundas, bet man ir i7 3.3GHz.
6. USB-C kabelim jābūt “aktīvam”… naudas dēļ…
Es nevaru palīdzēt, man tas ir jāuzraksta. Vēl viens klikšķu ēsmas virsraksts? Ar nepacietību gaidīju paziņoto Jablíčkář pārveidi, un līdz šim man tas mainīsies uz slikto pusi. Pēdējā mēneša laikā un tikai viens konstruktīvs raksts: http://jablickar.cz/jak-blokovat-spam-a-pozvanky-v-kalendari/ citādi pagaidām vairāk kā Gaismas lidojums...
Ja es jūs maldināju un raksti tiek gatavoti, es atvainojos.
Jablíčkař ir drosme objektīvi aprakstīt Apple kopienai, cita starpā, Apple ne vienmēr ideālos soļus. Priecāsimies, ka te kāds tāds vispār ir. Jo rakstīt tikai ar rozā brillēm par pašreizējo Mac produktu līniju būtu populāri, bet ne fakti. Grūti saprotams haoss produktu līnijā saistībā ar absurdi ilgu mašīnu nomaiņas periodu (atcerēsimies, ka Steav laikā tas notika divas reizes gadā - proti, agri, vidū vai vēlu) - tā vienkārši nav laba vizītkarte. Straujais Mac pārdošanas apjomu kritums runā pats par sevi.
Tātad vairāk tādu Jablickaru - un, iespējams, pateicoties šādām atbildēm, tas dažreiz notiks arī ar Apple biedriem.
Jūs acīmredzot nemaz nesapratāt manu ierakstu un arī Renē Bekera ziņu. Lieta nav tēmā, bet formā, ko Jablickar.cz "jauni" izmanto. Paradoksālā kārtā bija raksts par to, kā viņi "dziļi pārdomāja" radītā saturu un vēlētos atgriezties pie saturiskiem rakstiem. Diemžēl "liesmas/naida/klikšķinātās ēsmas" rakstu tendence turpinās...
Pieredze ar bezskārienjoslas versiju - viss ir top (displejs, spilgtums, tastatūra, SSD un pieslēgvietu ātrums, pašas ierīces ātrums), man nav problēmu ar portu skaitu un veidu), vienīgais (un kas man ir būtiski) ir akumulatora darbības laiks - vidēji 6,5 ,50 stundas pie 75% spilgtuma (Safari - izslēgts Flash, TextWrangler, vismaz Word + Excel) - tā man ir šausmīga vilšanās. Izmēģināju arī HD filmu no Itunes pēc Apple metodikas - 10% spilgtums, vajadzētu izturēt 7 stundas - izturēja XNUMX. Ar vienīgo Apple vienmēr bija taisnība, ka akumulatora darbības laiks vienmēr bija minimāls. Vairs ne :-(
Piekrītu, ar i7 2016. gada beigās esmu par stundu sliktāks nekā iepriekšējā i7 2013. gada beigās.
Tas precīzi raksturo to, kā es jūtos. Man ir iespēja samainīt pagājušā gada modeli pret šī gada, bet es vienkārši nevēlos, jo no mana viedokļa es nodarītu sev ļaunu pakalpojumu un darbojošas ierīces vietā es dabūtu sūdu. kas cita starpā pieprasa tikai samazinājumus lietošanai kopā ar citiem Apple produktiem. Ja viņi neiegūs mācību ar nākamo modeli, man pēc gadiem būs jābēg no Mac :-(
Nākamajā gadā jūs nevēlēsities citu portu, izņemot USB-C. Ierīce ar veco USB A Thunderbold displeja portā izskatīsies nevietā. Tajā pašā laikā šodien pietiek iegādāties nelielu USB-C uz USBA-A adapteri par 200 CZK.
USB-C līdz Displayport vai HDMI kabeļi būs standarta, USB-C būs uz lādētājiem, barošanas bankām, monitoriem, datu projektoriem utt. Velns, pionieris sākumā var radīt nelielas problēmas.
Turklāt iPhone 8, es domāju, būs USB-C lādētājs un zibens - USB-C kabelis.-
tas ir kārtējais sūds, kā tu uzdrošinies to darīt
Tātad jūs vēlaties mums pateikt, ka nākamgad FX kungs izmetīs visas nesen iegādātās ierīces un aizstās tās ar jaunām, ar usb-c?
labi es pieņemu
tāpēc gaidīsim visi, lai iegādātos jaunu kaķi līdz nākamajam gadam... (ja jutīsies labāk, vajadzētu līdz nākamā gada novembrim), un nepirksim
jo acīmredzot jaunais Mac for PC šim gadam nav piemērots. šim gadam tas ir pliks klēpjdators
vai mēs nevaram par to vienoties?
(un vai nākamgad būs atlaižu kuponi citām ierīcēm, kuras man ir jānomaina, lai tās varētu izmantot usb-c?
... tu debīls
Dārgais Kungs,
interesanti, cik maz vajag, lai tāds plebejisks un vārgs saņemtu drosmi apvainot svešiniekus pat tehniskās diskusijā. Atliek tikai izvēlēties anonīmu akronīmu, kas neko neizsaka, un mūža skopulis pēkšņi ir spēkavīrs.
Ja nav iztēles, pietiek intelekta un neatceraties, ka tādas pašas diskusijas bijušas, izņemot disketi, kompaktdisku, nometot paralēlo portu un nomainot USB utt., tad labāk nekaunieties publiski. Tāpat kā toreiz un tagad, Apple bija pirmais, kam pietika drosmes.
Nevienam savas mašīnas nav jāizmet kā toreiz, tās vienkārši noveco nedaudz agrāk. Jaunie, kuriem ir tikai USB-C, nav solis atpakaļ, bet gan jauns standarts vairākus gadus. Galu galā mēs visi ilgojamies pēc viena savienotāja visam, un lūk, mums tas ir.
Tāpat kā toreiz izņemtos diskus un pieslēgvietas varēja nomainīt, arī mūsdienās pilnīgi visu var izdarīt, izmantojot USB-C. Nesaprotu, kāpēc man vajadzētu traucēt nopirkt jaunus USB-C uz HDMI kabeļus datoram par 80 XNUMX CZK, jaunu USB atmiņas karti ar abiem savienotājiem? Man ir arī otrs USB-C avots nākotnei un vairākiem gadiem. Turklāt tas darbina arī iPhone un citas citu zīmolu ierīces. Beidzot universāls savienotājs!
Nākamgad lielākā daļa datoru būs tādi, un USB-A šķitīs novecojis. Turklāt citām ierīcēm mājās pamazām būs USB-C, un beigsies nepieciešamība pēc papildu kabeļiem, piemēram, HDMI, Display port, mini displeja porta utt.
Būtībā viņš tikai kritizē Apple par zibens savienotāja esamību, viņš varētu viegli ievietot USB-C iPhone. Tādā veidā jums visam būs nepieciešams tikai viens kabelis.
Nākamais USB-C posms varētu būt Ethernet interfeisa ieviešana. Ja viņi ievietotu POE sienas kontaktligzdās un mēs varētu vienlaikus savienot klēpjdatorus ar Ethernet un strāvu, tas būtu lieliski.
Nu, tu esi ārpus rindas un atceries to pēc gada. :-))))
Tas ir ārpus jums, atcerieties pēc gada. Neviens jauns dators netiks pārdots bez USB-C. USB-A pakāpeniski izzūd kā seriālais un paralēlais ports. Sliktākais ir tas, ka jūs pats vēlēsities USB-C, pat to tagad nezinot.
Tas ir ļoti naivs viedoklis... :-/
Kā jūs domājat, ka ražotāji ignorēs USB-C standartu, neinstalēs to savos produktos, vai USB-A pamazām nepazudīs? Tātad jums, puiši, ir ļoti naivs viedoklis.
Sliktākais ir tas, ka jūs pats vēlēsities USB-C, pat to tagad nezinot.
Protams, viņi neignorēs USB-C, taču viņi to izvietos pakāpeniski. Man vēl nav neviena iemesla tādu vēlēties, un šaubos, vai tas drīzumā mainīsies.
Bet Apple tā vienkārši nebija. Cilvēks nopirka Mac datoru un viņam ne ar ko nebija jātiek galā. Kā jau pagājušā gada modelim... Izpakoju kastīti, mierīgi pieslēdzu zibspuldzi, ievietoju atmiņas karti no kameras, pievienoju caur HDMI pie monitora, pievienoju iPhone, pievienoju EarPlugy (pašreizējo nepievienoju vairs)... Pēc gada atnāca modelis, ar kuru nekas nenotika, es to nedarīšu... Ja vien neņemšu līdzi ap 5-10 samazinājumiem visur. Ja uztaisītu divus USB-C un divus klasiskos USB, es pat neteiktu, ka pīšļi... Tas vienkārši ir nepareizi un dators ir piemērots lietošanai mājās ar doku.
Vai jūs, lūdzu, varētu uzskaitīt nepieciešamos 5–10 samazinājumus?
Es domāju, ka pietiek ar kaut ko līdzīgu: https://sandberg.it/nl-be/product/USB-C-Dock-HDMI-Plus-VGA-Plus-LAN-Plus-USB-Plus-SD
Ja jums nepatīk, iegādājieties citu: http://www.kabelmanie.cz/usb-huby_d320.html
Vai jūs domājat, ka, ja man somā ir mazs 29 W USB-C lādētājs ar līdzīgiem izmēriem kā iPad, USB-C, kabelis un viens no augšpusē esošajiem adapteriem, tad man datorā kaut kas pietrūkst? Galu galā man ir Ethernet, SD kartes slots, USB 3.1, HDMI 4K...
Ja pareizi atceros, tā pati diskusija bija, kad Apple noņēma DVD disku. Tādi kā jūs rakstīja, ka viņiem nav ar ko instalēt programmas, ka viņiem bija jānēsā līdzi ārējais disks. Vai jūs joprojām to valkājat?
Tu salīdzini nesalīdzināmo. Viņi noņēma DVD disku, kad cilvēki to praktiski neizmantoja gadiem ilgi. Tagad, kad cilvēki tos masveidā izmanto, vecāki USB tiek pakāpeniski pārtraukti, un USB-C ir nākotnes mūzika (varbūt).
Samazinājums ir elle, patiesībā ne. Es vēlos, lai būtu iespēja vienkārši pievienot austiņas vai pat iPhone, atrodoties ceļā, nevazājot tik briesmīgu. Izmantojot MBP 2015, man nekas nav jānēsā līdzi, un tas ir lieliski.
Man personīgi būtu nepieciešams samazinājums austiņām, USBC-HDMI, ārējam karšu lasītājam, USBA-USBC un noteikti vēl neesmu visu atcerējies...
ES piekrītu. Jūs nevarat turpināt uzstāt uz novecojušiem savienotājiem. Vienots ir loģiskais ceļš, un USB-C, šķiet, ir daudzsološs savienotājs. Mēs esam pārdzīvojuši seriālā savienotāja, SCSI, CD/DVD diskdziņa, VGA savienotāja, FireWire zaudēšanu, nav iemesla neizdzīvot apvienošanu. :)
Kā ar jaunajām Beats austiņām un to USB Micro-B uzlādes savienotāju? "Universālais USB uzlādes kabelis (USB-A uz USB Micro-B)"
Manuprāt šo rakstu nevar uzskatīt par autoritatīvu, tāds vājš "ieteikums"...
Man ir daudz draugu, kuriem ir Macbooks, bet neviens nevēlas jauno modeli un visi ir vīlušies.
Man ir pietiekami daudz draugu, kuriem ir MacBooks, un pietiekami daudz no viņiem apsver jauno modeli, jo viņiem nav pamata vilties.
Tāpēc es piekrītu, ka UX ir labāks. Apple vairs nav profesionāļu uzņēmums. Profesionāļu vietā viņi cenšas klientus uzrunāt ar smaidiņiem skārienjoslā :-)
Ellē ar samazinājumiem un kabeļiem ir vēl viena Apple neveiksme. Vismaz varētu atjaunināt visus produktus, lai USB C/Thunderbolt 3 savienotājs būtu visur.
Un kas attiecas uz maksimālo 16 GB RAM, tā ir vēl viena Apple kļūme. Acīmredzot Apple par profesionāli uzskata kādu, kas var vadīt Keynote prezentāciju un var palaist Mail.
Varbūt Apple pārstāj būt uzņēmums slovākiem, kuri nezina, ka Touch bar un USB-C ir daudz vairāk funkciju un lielāka nozīme profesionāļiem.
Vai Apple kādreiz bija slovāku uzņēmums? Pagaidām Slovākijai nav pat interneta veikala.
USB-C būs paredzēts profesionāļiem, kad esmu USB-C ierīču tirgū. Ir interesantāk izgatavot ierīces Thunderbolt 3, nevis USB-C.
Runājot par Touch Bar, Petrs Māra arī saka, ka tas nav piemērots profesionāļiem, jo tas traucē darbplūsmu.
https://www.youtube.com/watch?v=CCO8nlDlFAM
Ā, kā teica Petrs Māra, vilciens tam nebrauc cauri...
Paldies par video, domāju, ka tas būs lietotājam lietotājam, Touch bar lieliski derēs piemēram slideriem, redzēsim, ko laiks nesīs. :)
Apple "lepnums" neļauj izmantot USB-C iPhone 8. Lai gan piekrītu, ka tas būtu pilnīgi loģisks solis.
Lepnums un peļņa, diemžēl. Viņiem nav USB-C monopola kā zibens. Bet jūs acīmredzot sapratāt, ka pirmais universālais savienotājs, kas apvieno visu, ieskaitot barošanu, nāk pēc gadu desmitiem. Ilgu laiku tas bija tikai sapnis.
Neticīgajiem jāzina, ka HDMI licencēšanas organizācija 1.9. gada 2016. septembrī izlaida tā saukto HDMI alternatīvo USB-C specifikācijai. Viņiem bija jāatzīst, ka viņu savienotājs, iespējams, pāries uz USB-C. Displeja ostas organizācija 2014. gadā izlaida līdzīgu specifikāciju. Es domāju, ka tā ir atrisināta. Visur būs USB-C.
HDMI alternatīvā USB-C apraksts šeit: http://www.usb.org/developers/presentations/USB_DevDays_Hong_Kong_2016_-_HDMI_Alt_Mode_USB_Type-C.pdf
Attēlu var ilgstoši pārsūtīt caur USB, pateicoties MHL...HDMI licencēšana ļauj maksāt desmito tiesu par katru ierīci, arī par katru kabeli, un brīdī, kad MHL izplatās, viņi zaudētu ienākumu avotu. Displejporta organizācija to izdarīja, manuprāt, galvenokārt Apple dēļ, kurš, iespējams, uzstāja uz šo soli. Tāpat kā ar DisplayPort un Thunderbolt. Vesa (DisplayPort īpašnieks), kā arī Intel/Apple (Thunderbolt radītāji) būtībā sanāca kopā.
Tomēr abām organizācijām par hdmi/displeja porta protokolu no monitora un datora ražotāja būs jāmaksā desmitos, pat ja abās kabeļa pusēs būs USB-C savienotājs. HDMI nodrošina ne tikai savienotājs.
Tāpēc es gaidu raķetes paplašināšanu.
Kur ir problēma?
Jūs kļūdāties, par DisplayPort nav jāmaksā. MHL var atskaņot arī, izmantojot USB, tāpēc tam vajadzētu būt iespējai aizstāt HDMI ... kas tad nebūtu pieejams dažās ierīcēs. Ar to HDMI alianse nodrošināja savu vietu tirgū
Paldies par brīdinājumu, displeja ports ir licencēts, bet bez maksas. Tev taisnība.
Es neredzu problēmu USB-C līdzāspastāvēšanā Mac datoriem un zibens līdzāspastāvēšanai iOS ierīcēm.
Nedusmojies uz mani, bet būvēt rakstu ar tik izaicinošu nosaukumu uz tāda lietotāja citātiem, kurš atdeva MBP ar TB, jo strādā ar Windows, kas nav optimizēts TB (pasaule ir pārsteigta) man šķiet absurdi. - īpaši pēc Jablíčkár pieteiktās pārveidošanas. :(
Piekrišana — raksts būtībā ir sākotnējā autora savā emuārā rakstītā transkripcija. Ja tas ir paredzēts Jablickare maiņai, tas tiešām neizdevās.
tieši tā, kā es rakstīju zemāk, tas ir patiešām traki
Pierodiet pie tā, kungi, vai saprotiet, ka mūsu realitātē Kuka laikā ir arī negatīvi raksti par Apple. Jaunais MacBook Pro ir jauks, un cilvēks varētu būt apmierināts ar to un iemācīties sadzīvot ar USB-C ierobežojumiem, kā arī atcerēties, ka tas ir atšķirīgs katrā datora pusē.
Bet vai jūs iegādāsities jaunu MacBook Pro sava uzņēmuma darbiniekiem? Nē! Tas nav lietotājam draudzīgs. Vienkāršs lietotājs nav Apple maniaks un nekad nesapratīs, kāpēc viņš nevarētu vienkārši strādāt ar jaunu datoru vai kāpēc viņam jādomā, kā to sakārtot, lai vispār varētu strādāt. Jauno MacBook Pro sekas (papildus vispārējam haosam produktu līnijā) agri vai vēlu būs kārtējais Mac pārdošanas apjoma kritums. Un tas sāka izskatīties tik daudzsološi. :(
Raksts nemaz nav negatīvs, tas ir citāts no kāda 60 gadīga veca kunga, kurš nopirka jaunu MBP un pēc nedēļas atdeva, jo bija žēl par to maksāt 16 papīrus... turklāt tā ir diezgan bieži iekšēji pretrunīgi, vispirms vecis sāk ar to, ka viņam noteikti vajag XNUMXGB RAM un tad beidz, ka viņam īstenībā pietiek ar veco Air...un puse no mīklas ir Windows...
Blaha ir kaut kāds stulbums, un Jablíčkář viņi nolēma, ka viņi vairs necitēs stulbi, tā ir interneta brīvība, katrs var publicēt savas stulbās lietas blogā.
Ikvienam, kam interesē atbilstošs salīdzinājums, vajadzētu paskatīties, piemēram, Petra Mára video vietnē YT vai Vladi Janečeka videoklipus viņa YT kanālā.
Vláďa Janeček ir visvairāk pamatotais Apple eksperts Čehijā, viņš ir izdevis daudzas grāmatas par OS X, un Čehijā nav neviena ar viņa zināšanu apjomu.
Petrs Mára ir Apple staigājoša reklāmas krāsns, taču viņa videoklipi ir interesanti.
Apvainot Blahu tikai tāpēc, ka viņam nav tik izsmalcināti pozitīvu viedokļu par jaunajiem MacBook datoriem kā jums, tas ir slikta gaume!
It īpaši, ja no Blaha mīklām ir redzams, ka viņš vispār nesaprot ierindas jēgu...
Es izteikšu savu viedokli… Kad lasīju par noplūdēm vasarā, es patiešām domāju, ka jaunais MBP varētu aizstāt manu 13. gada MBP 2013 collu, ko es joprojām pārdotu diezgan pieklājīgi. Pat prezentācijas laikā pārņēma sajūta, ka pirkšu jaunu 13″ ar TB. Ieraudzījis cenu, man zuda apetīte un es nolēmu uz to neķerties. Gadījumā, ja gaidīšu vismaz pirmo apskatu. Diemžēl ar katru dienu arvien vairāk vīlos jaunajā MBP. Un tas, ka tam ir tikai USB-C/Thunderbolt 3, mani nemaz neuztrauc. Es nevēlos nomelnot MBP uzbūves kvalitāti, kas, manuprāt, joprojām ir augsta, bet mani vairāk satrauc fakts, ka es ceru iegūt pagarinātāju lādētājam un pilnvērtīgu USB-C kabelis šim. Vispār man ir slikta sajūta par jauno MacBook Pro, tāpēc redzēs, kas notiks tālāk...
Es apsveru iespēju iegādāties 15 collu MacBook Pro ar īpašu grafiku. Es tikai neesmu pārliecināts, kā AMD jaunajai grafikai veicas ar OpenGL atbalstu. Es strādāju ar Cinema 4D Studio R16, kurā izmantoju vairākus renderēšanas dzinējus (neobjektivitāti un neobjektivitāti). Izmantojot Nvidia, esmu pieradis veikt aprēķinus, izmantojot CUDA vienības. Vai kāds ir pārbaudījis AMD mikroshēmas veiktspēju?
Manuprāt, AMD un CUDA neiet kopā.
https://www.quora.com/Does-CUDA-work-on-AMD-GPUs
interesanta saite. Paldies :-)
Ja kādam ir jāiegādājas iPhone 7 un MacBook Pro, viņam nav problēmu iegādāties Lightning - USB-C kabeli par dažiem simtiem kronu.
Ne par to ir runa, bet gan par to, ka tās ir jaunas ierīces, kuras vienkārši būtībā nevar savienot savā starpā ar kabeli, kad tas ir nepieciešams. Līdz šim tā bija pašsaprotama lieta, ko Apple atkal ierok zārkā.
Nu, man tas šķiet vienkārši. Apple jau dažus gadus liek likmes uz bezvadu tīklu, un tā lietotāji jūtas tāpat (viņš nekad nav atskatījies uz tiem, un es nedomāju, ka viņš sāks tagad). Iphone neesmu pieslēdzis datoram jau pāris gadus, visu pārvaldu caur iCloud, kad netīšām lādēju no barošanas bankas ārpus mājas (tā ir ātrāk un tā darīju arī tad kad man bija iepriekšējais macbook pro ar klasisko usb). Bezvadu austiņas man ir jau pāris gadus (Beoplay H5 sportam, tagad esmu nomainījis Bose pret Sennheiser PXC-550 gadījuma klausīšanai un abas strādā bez problēmām). Man darbā/mājās ir Bluetooth pele un doks. Kas attiecas uz skārienjoslas funkciju, tad iestatījumos ir iespējams noteikt, kurās programmās pēc noklusējuma tiks rādīti tikai F taustiņi (tātad Parallels var iestatīt, lai funkciju taustiņi vienmēr tiktu rādīti). Nu ar modeļu padomu man šķiet, ka tas arī ir diezgan skaidrs. Nākotnē Air kādu laiku netiks izmantots, un MacBook paliks kā pamata 12 collu variants, un pēc tam MacBook Pro 13 collu un 15 collu variantos.
Un ko par neiespējamību paplašināt darbības atmiņu un pat neiespējamību nomainīt disku. Nu Apple jau ir aizgājis par tālu... Es arī palieku pie 4 gadus vecā Air un ja slikti apstākļi liks pirkt jaunu, tad atkal izvēlēšos Air vai pat vecāko Pro.
Apple vienkārši to nesaprata...
Tātad arī iepriekšējā Pro versija neļāva paplašināt atmiņu. Jūs ieguvāt to, ko konfigurējāt. Tomēr vismaz SSD varētu nomainīt.
Šeit atbilde ir pavisam vienkārša. Vienkārši samierinieties ar to, ka klēpjdators, t.i., mobilais dators, pēc dizaina arvien vairāk līdzināsies iPad, nevis galddatoram. Un arī tur neviens negaida, ka jūs to izjauksit un mainīsiet sastāvdaļas. Tā ir loģiska mobilo ierīču evolūcija, kuras galvenā priekšrocība ir tā, ka tās ir pārnēsājamas, nevis piemērotas DIY. Agri vai vēlu visi pie tā nonāks.
Es arī nerunāju par jauno MBP, kad runa ir par slaucīšanu, bet uz veco Retina vairs neietu, tam arī bija savas problēmas, piemēram, displeja pretatstarojošā slāņa nolobīšanās utt. Gaiss jau ir vēsturisks artefakts, ja ar to šobrīd pietiek, nav iemesla to uzreiz mainīt, bet pirkt to šodien kā jaunu mašīnu? Ne īsti.
labojums: ne īsti "pie aizgrābšanas", bet "pie aizgrābšanas" ;)
Reāli izvērtējot savas personīgās vajadzības, kad vairs nenodarbojos ar grafiku vai video tik daudz kā agrāk, ar Air manām vajadzībām ir vairāk nekā pietiekami, un man pietiktu arī iPad Pro ar klaviatūras maciņu. Pro grāmatu mani pārsteidz ne tikai savienojamības trūkums vai sarežģītā savienojamība ar iPhone un citām ārpus Apple perifērijas ierīcēm, bet galvenokārt SSD nomaiņas neiespējamība. Kāpēc? Galu galā tas bija 10 minūšu jautājums. Es domāju, ka tā ir kļūda, ko es varētu piedot par vienkāršu grāmatu. Bet ne ar PRO. Bet es saprotu, ka Apple arvien vairāk koncentrējas uz milzīgo tā saukto parasto lietotāju pūli, un tiem, kas patiešām vēlas kaut ko izveidot profesionāli, vajadzētu iegādāties lielu mašīnu par 120.000 XNUMX NOK. Īsts profesionālis to nopelnīs viegli un ātri. :-)
Jirka, tu esi muļķis arī tāpēc, ka tev nav ne jausmas, ka onboard atmiņas pastāv jau kādu laiku, neatkarīgi no tā, ka iespēja nomainīt ssd ir diezgan teorētiska, jo vienīgajiem alternatīvajiem diskiem no owc ir salīdzinoši liels patēriņš un ievērojami saīsina akumulatora darbības laiku.
Es gandrīz mēģinātu uzminēt, ja jūs neesat tieši Troubelín Blaha kungs?
Tik daudz muļķu vienā diskusijā būtu vajadzīgs ilgs laiks, lai atrastu.
Blaha ir muļķis, tikai muļķis atgrieztos no jaunā MBP Retina uz veco Air ar TN paneli un briesmīgiem parametriem un novecojušu izšķirtspēju.
Vienīgais, kam var piekrist, ir seifa neesamība.
Nosaukt kādu par muļķi tikai tāpēc, ka viņam ir citas prioritātes un lietojumi nekā jums, manuprāt, ir stulbi...
MacBook Air ir novecojis šunts — kāds, kuram ir iespējas izvēlēties starp jaunu RETINA MacBook vai veco Air un kurš izvēlas, ka Air nav pelnījis citu etiķeti kā vien muļķis, vai jūs arī brauksit ar Trabantu, ja būs iespēja izvēlēties starp Trabi vai VW Passat?
Tīklene nav svētais grāls. Ne visi to vēlas un ilgojas, tā ir tikai no krītiņiem veidota "sajūta". Man personīgi Air nemaz nepietrūkst. Vai tad es esmu muļķis? Tāpēc es atkārtoju, ka saukt citus par muļķiem, pamatojoties uz viņu dažādajām prioritātēm, ir nožēlojams un stulbs apvainojums, kas padara jūs par muļķi. :-)
Jā, jūs esat, tikai pēc pareizrakstības kļūdu daudzuma, ko spējat piebāzt šajos dažos teikumos, jūs pat varētu būt nabags. Neskatoties uz to, ka tīklenei nav nekāda sakara ar krāsu "sajūtu" :-) Katram no tīklenes paneļiem ir cita gamma.
Jūsu vajadzība stiprināt savu nabaga ego ne tikai ar smieklīgu muldēšanu, bet galvenokārt apvainojot citus viņu atšķirīgo uzskatu dēļ, daudz runā par jums. Un tas nav smuki. Bet es tevi nekādā veidā neapvainošu, tu ar to lieliski vari tikt galā viens pats. Pilna pietura no manas puses.
Tas nav par viedokli, tas ir par veselo saprātu. Tomēr paskaidrojot kādam, ka tīklenei nav nekāda sakara ar krītiņu "sajūtu", t.i., ar gammu, ka Air ir pirmsūdens lūžņi... #nenovērtējams :)
Air, iespējams, ir pirmsūdens birums, taču šodien tas ir vienīgais Apple klēpjdators, kas ir piemērots birojam, kurā strādā vairāk nekā 1 darbinieks. Tātad muļķis ir nevis tas, kurš pērk Air, bet gan tas, kurš tā sarāva modeļa ieteikumus no Apple. Visi jaunie MacBooks nav lietojami birojā.
Uzņēmumam pērku Mac datorus jau 20 gadus un nekad neesmu piedzīvojis tādu bezcerību kā tagad. Un, lai gan man tas ļoti nepatīk, es šonedēļ nopirku 2 Airs.
Kas ir biroja neizmantojamība? Nu, nav tā, ka es būtu sajūsmā par jaunajiem MacBooks, bet es to īsti nesaprotu...
BTW jaunais MBP13 ir mazāks par oriģinālo 13″ Air, sver tikpat (20g atšķirība), ir tīklene un jaudīgs Intel, tāpēc rakstīt, ka Air ir vienīgais, ko var izmantot birojā, ir arguments, piemēram, traktors ir vienīgais piemērots transportlīdzeklis lielajām pilsētām.
Jūs esat nopietni idiots, jo Air ir pārāk dārgs junk, tikai šī briesmīgā TN paneļa dēļ. Tiem, kas nevēlas veiktspēju, ir 12 collu Core M modelis, un 2015. gada Pro sērija joprojām ir pārdošanā, tāpēc pat tad, ja kāds nevēlas samazinājumus un nav tik vajadzības pēc jaudīgākā gludekļa, 2015. modeļi joprojām ir veikalā kā CTO. Tomēr kopš pamata 2.0 GHz Pro ieviešanas bez skārienjoslas es pat nepirktu CoreM, ja domājat par MB12 iegādi ar CoreM, vienīgā iespēja, kurai ir mazliet jēga, ir 1.2 GHz/512 GB. 2016 (ilgāks akumulatora darbības laiks un nedaudz jaudīgāks nekā tam pašam 2015. gada modelim) … BET par cenu NOK 47 990 iesaku tā vietā paņemt MacbookPro 13 basic 2016 bez TouchBar, tur jau ir divi USB porti, kas nodrošina pilnu veiktspēju. 2.0GHz i5 ir kaut kur citur, nevis CoreM, jums nav jāuztraucas par troksni, un tas ir kaut kas smagāks un maksā gandrīz tikpat... NOK 45 990
CoreM 12” MacBook priekšrocība ir maksimāla mobilitāte, tāpēc tas ir piemērots tiem, kas ir pieraduši pie 11.6” Air.
Pat oriģinālais MBP13 RETINA 2015 ir tikai nedaudz smagāks par Air un piedāvā nesalīdzināmi labāku IPS paneli, ir manāmi jaudīgāks un ar ļoti labu akumulatora darbības laiku. MBP13 2016 bez TocuhBar nepārprotami tiek piedāvāts kā 5 collu Air pēctecis, pateicoties i2.0 samazinātajam takts frekvencei līdz 13 GHz.
Vienīgais, kam pirms 2013. gada Air varēja būt nozīmīgs, ir tas, kurš lielāko daļu laika bija pieslēgts ārējam panelim… bet jūs tik un tā nevar pievienot nevienu no jaunajiem 4K/4K paneļiem ar Air… Air ir maksimālais 2560×1600 izšķirtspēja padarot to ne tikai atpalikušu, bet arī pilnīgi nelietojamu nākotnē... (es esmu pārliecināts, ka ir daudz muļķu, kuriem pietiek ar simtu), bet ir 2016. gada beigas, nevis 2009. gads, tāpēc arguments ka lielāko daļu laika man ir gaisa savienots ar ārēju paneli arī nokrīt. Kopš 2013. gada, kad tika ieviesta jaunā tīklene, Air ir iestājusies robeža.
Ir jāsaprot pamatprincips…
Air 11.6” pēctecis 12 Core M Macbook
Air 13″ pēctecis MBP 13 2016 nonTouchBar 1.4/1.6 GHz līdz 2.0 GHz/2.4 GHz
MBP13” 2015. gada pēctecis MBP13 2016 TouchBar 2.7/2.9/3.1GHz līdz 2.9/3.1/3.3GHz
Air13 ir lielāks par 13. gada MBP2016, un abi sver vienādi:
https://www.youtube.com/watch?v=F8JMewmHtbk
Patiesībā debates ir par ko citu, visiem tiem, kas tik ļoti aizstāv Air sēriju, nav naudas priekš Pro, vai arī viņiem ir žēl tērēt naudu labākam portatīvajam datoram, tur vairs nav ko, tas ir arī cepeškrāsns gadījums, ka raksts ir par Labi darīts. Viņi vienkārši dod priekšroku braukt ar lētu Trabantu, nevis maksāt papildus par Subaru.
Apsveicam ar “A1…”. Jūs esat nolaidis sevi līdz Zemana vēlētāju līmenim. Un vēl nedaudz, un jūs pat varētu pārspēt to modeli.
Es balsoju par Zemanu, pamatojoties uz viņa ekselences Endrjū Šapiro ieteikumu no ASV vēstniecības, neskatoties uz tā sauktās "Prāgas kafejnīcas" dalībnieku skaļo pretestību, kuri ir tik stulbi, ka publicē savus paziņojumus Macbook Air. , tāpēc viņu kandidāts Karels Švarcenbergs zaudēja vēlēšanās, viņam bija komanda ar tehnoloģiski atpalikušu aprīkojumu. Mūsu Zemana komandā mums visiem bija MBP Retina, pat Mynář, tikai prezidenta kungam bija Slivovici.
Labi. Jūs esat jauns, augstprātīgs, bagāts un jums nepatīk cilvēki. Tātad patiesībā, pat ja jums ir kaut kas sakāms, tas joprojām ir bezvērtīgs. Jo tu zvēr un spārda kā pedis. Jūs pievēršat uzmanību pareizrakstībai, ko pēc tam apvainojat. Un tu labprātāk parastu ciema debates pārvērstu par kautiņu, bet vienalga no tām bēgtu. Lai tev kaut kas nenotiek ar dārgu gadžetu, ar kuru patīk greznoties.. Vai "Majk je panák" nav tavs paraugs? Vai arī tas neesi tu?
Ja tur bija "admins", tad tu esi tikai kandidāts uz to, kam jātaisa vēl viens "foršs" profils savai "vajadzībai"
Ir jābūt grūti vienlaikus būt stulbam un nabagam, citādi es nevaru izskaidrot tik neticami stulbu reakciju. :)
Man vairs nepatīk cenas un veiktspējas attiecība jaunajā Macbook. Agrīnie Macbook datori bija izdevīgi Unix mašīnas, salīdzinot ar tajā laikā pieejamajām ierīcēm. Taču jaunie Macbook ir kļuvuši diezgan dārgi un, salīdzinot ar tirgu, tie vairs nav tik izdevīgi. Kaut kāda skārienjosla man ir diezgan nozagta, jo īpaši tāpēc, ka lielākoties man ir nepieciešama liela tastatūra, pele un divi ārējie 24 collu monitori. Kļūda ir arī USB savienotāju izmešana. Es saprotu, ka tas varētu noderēt darbam, atrodoties ceļā, bet darbam tas tiešām nav milzīgs uzlabojums. Apple mani ir pievīlis, tas iet uz leju.
Labi meiteņu pakošanai, bet darbam īsti neder
Es apsolīju Blaha kungam pēc viņa paša lūguma tviterī, ka uzrakstīšu viņam komentāru par viņa maldiem par jauno 2016. gada MBP, tā nu lūk (pēdiņās ir citāti no Mihala Blahas oriģinālā bloga).
Kā vienam no pirmajiem čehiem manā rīcībā bija jauns MBP13 bez TB un ar TB, un tagad uz mana galda divas dienas stāv jauns MBP15, kuru nedēļas nogalē atdodu tālākpārdevējam.
TouchBar ir pilnīgi OK, tas ir intuitīvs un patīkams, to ir lieliski lietot, taču tā nav obligāta funkcija.
Jaunā MBP 2016 galvenā priekšrocība
Pirmkārt un galvenokārt ir skaņa, tā ir grandioza...labākā, kāda jebkad bijusi.
Otrajā vietā ir iespēja uzlādēt, atrodoties ceļā, no strāvas bankas, izmantojot USB.
Trešajā vietā ir augstāka spilgtuma intensitāte un plašāka displeja gamma. Personīgi es dodu priekšroku displejiem retina 2015 produktu līnijā.
Jaunā MBP2016 trūkumi.
Skaidrs, ka seifa trūkums... par to nevar diskutēt.
Pamata nonTouchBar modelim tikai divi usbc porti.
Ad you savārstījums Blaha kungam:
"Bet es atsakos no krāsu koda vai aprakstīt, kurš - vizuāli neatšķirams - USB-C kabelis ir paredzēts uzlādēšanai un kurš ātrai datu pārsūtīšanai"
Tāpēc izmetiet lādētāju miskastē un izmantojiet tikai viena veida kabeli, nekas nav vieglāks. Tad nekas nav jāatzīmē.
“Veiktspēja/cena. Piezīmjdators 30. gadā maksāja par 13% vairāk nekā salīdzināms 2014 collu MacBook Pro (CPU veiktspēja +- tāda pati, grafika 3x lēnāka, disks 4x lēnāks) ar efektīvo izturību par 25% lielāku. Veiktspējas pieaugums neatbilst cenas pieaugumam. No 2011. gada MacBook cenas ziņā bija salīdzināma ar līdzīgām Windows iekārtām. Tagad cena bez redzama iemesla lec par 1/3 pāri līdzīgu Win iekārtu kvalitātei un veiktspējai.
Es beigšu šeit ar "bez redzama iemesla" jūs atkal esat nokļuvis no āķa, par pirmo Čehijas Nacionālās bankas ilgtermiņa iejaukšanos kronas maiņas kursā, par otro lielāku pārdošanas nodokli nekā ASV, bet trešajai — visu Čehijas premium tālākpārdevēju vispārējais cenu pieaugums, kas notika aptuveni pirms diviem gadiem
Citas ne plus ultra muļķības:
"Tagad cena uzlec par 1/3 augstāk, salīdzinot ar kvalitāti un veiktspēju, kas ir līdzīga Win mašīnām"
Lūdzu, iedodiet man saiti uz vairākām mašīnām ar līdzīgu kvalitāti un veiktspēju ar Win, jo es sekoju klēpjdatoru tirgum, bet tirgū nav salīdzināma klēpjdatora ar MBP...
nosacījumi:
tādas pašas kvalitātes skaņa kā MBP (baf nav tāda Win klēpjdatora)
unibody pilnībā metāla konstrukcija (baf nav tāda Win klēpjdatora)
salīdzināms reālais akumulatora darbības laiks, nevis papīra vērtība (tāda Win klēpjdatora nav)
līdzīgs klusuma līmenis klēpjdatora darbības laikā (baf šāda Win klēpjdatora nav)
tikpat ātrs SSD (reāla, nevis papīra vērtība) (baf nav tāda Win klēpjdatora)
vismaz QHD+ IPS panelis...
Jūs atradīsiet daudz klēpjdatoru, kas izliekas ar līdzīgu veiktspēju, taču nevienam no tiem nav salīdzināma akumulatora darbības laika, nevienam no tiem nav unibody pilnībā metāla konstrukcijas, neviens no tiem nav salīdzinoši kluss... nemaz nerunājot par to, ka neviens no tiem nav ir OS X.
Jūs zināt daudz par kvalitāti, ja redzētu izjauktu Dell XPS13 Windows klēpjdatoru kvalitātes standartu, jūs saprastu, ka tas ir lēts Ķīnas elektronikas konglomerāts plastmasā starp divām alumīnija plāksnēm (starp citu, ar šausmīgu plakanu noformējumu). .
Thinkpad X1 Carbon (ar ko lepojas lielākā daļa Windows lietotāju) ir diezgan ātrs SSD diskdzinis (MBP2015 līmenī), patiesībā tas sasniedz pirmo SSD disku ātrumu SATA3 interfeisā, t.i., reālo rakstīšanas ātrumu un lasīšana ir aptuveni desmit reizes lēnāka nekā MBP2016.
Daži komentāri par jūsu novērojumiem:
Apple nepiegādā pilnu USB-C kabeli ātrai datu pārsūtīšanai ar MacBook Pro par NOK 60.000 500. Man jāpērk vēl viens par XNUMX. WTF!!!”
Ej pakārties.
"Apple man neiedeva USB-C līdz Lightning kabeli ne tālrunim, ne klēpjdatoram, lai es varētu uzlādēt iPhone no klēpjdatora. WTF!!!”
Ej pakārties vai nopērc samazinājumu.
"Haoss MacBook Air (kas ar to notiks?), MacBook un MacBook Pro modeļu līnijās un pilnīgs noslēpums par to, kas notiks tālāk. Es nedomāju, ka viņi paši zina."
Modeļu līnijās nav haosa, jums ir tikai ierobežots domu diapazons, lai saprastu:
pamatprincips…
Air 11.6", kura pēctecis ir 12 Core M Macbook.
Air 13”, kura pēctecis ir MBP 13 2016 nonTouchBar (1.4/1.6 GHz līdz 2.0 GHz/2.4 GHz)
MBP13” 2015, kura pēctecis ir MBP13 2016 TouchBar 2.7/2.9/3.1GHz līdz 2.9/3.1/3.3GHz
Vai ir vēl kaut kas, ko var pārprast? Vai trīs līnijas: (izpārdošana Air) Macbook (CoreM) un MacBook Pro izklausās pēc haosa? Citiem ražotājiem parasti tirgū vienlaikus ir 150 dažādi modeļi, un jūs sakāt, ka Apple tajā valda haoss?
Apple nepiegādā pilnu USB-C kabeli ātrai datu pārsūtīšanai ar MacBook Pro par NOK 60.000 500. Man jāpērk vēl viens par XNUMX. WTF!!!”
Ja es maksāju 60k par klēpjdatoru, varbūt 500 pat nav nozīmes. Mani vairāk traucē fakts, ka uzzināšu tikai pēc pirkuma un tērēšu laiku cita kabeļa iegādei. Tas mani tiešām nokaitinātu. Apple varēja paaugstināt cenu par CZK 500 un iekļaut kabeli.
"Apple man neiedeva USB-C līdz Lightning kabeli ne tālrunim, ne klēpjdatoram, lai es varētu uzlādēt iPhone no klēpjdatora. WTF!!!”
Atkal pērkot reduktoru - tā pati problēma, jāiet un jāpērk. Turklāt tagad man ir papildu atlaide, ko nēsāt līdzi.
Grandioza skaņa no klēpjdatora skaļruņiem labi izskatās uz papīra, bet cik bieži es to izmantošu? Kad esmu mājās, man ir ārējie skaļruņi, kas, protams, ir daudz labāki par iebūvētajiem. Kad esmu ceļā, parasti klausos caur austiņām => gandrīz nulles lietošanas.
Tāpēc cenu pieaugums no Apple puses ir nesaprotams. Ja viņi samazinātu cenu vai atstātu to pašu, es joprojām saprastu, bet viņi šādi zaudē klientus bez vajadzības.
Tie, kas liek smadzenes, pērkot MBP Apple veikalā uzreiz pasūtīs reduktoru un kabeli, piedāvājums ir pietiekami plašs, pat YTber Keisijs Neistats, kurš daudz gudrību neuzķēra, pasūtīja MBP uzreiz ar reduktoru. un karšu lasītājs...
BTW visi automātiski pasūta "usbctousba" samazinājumu... Pikseļu lietotājiem vislabāk klājas ar jauno MBP, viņiem ir strādājošs kabelis tieši no Google.
Ja viņi izmantotu Apple smadzenes, mums nebūtu jāpiespiež lietotāji domāt ražotāja vietā. Un lietotājiem jātērē pūles un nauda, lai izlīdzinātu Cupertino biedra kļūdas.
Ne jau es piekristu nelabvēļiem, bet ja es pērku kaut ko par 60k, tad mazliet padomāšu, ja nē un man tas ir dārgi, es aiziešu uz veikalu kur dos padomu .
Man personīgi šķiet, ka šī Apple spļaušana par pāris kabeļiem ir apkaunojoša. Domāju, ka pēc gada vai diviem man ar to vienkārši vairs nebūs jāsaskaras, jo USB beidzot būs standarts. Apple tiešām ir lielākas problēmas par kaut kādu stulbu kabeli, kas ir noliktavā.
Es to uzskatītu par sākumpunktu, bet:
Air 13”, kura pēctecis ir MBP 13 2016 nonTouchBar
– Tomēr cena saka ko citu, Air katru otro mēnesi Elektrē var nopirkt par 25, salīdzinot ar MBP par 45 XNUMX.
Man nav līdzvērtīga aizvietotāja pat 12" pārāk dārgam sūdam bez USB, kad es to lādēju (es to daru visu laiku) + man šobrīd ir viens USB pilns un otru izmantoju laiku pa laikam, tāpēc man vajadzētu vismaz 3 ar barošanu :-(. Turklāt tam ir lēnāks procesors nekā iPhone vai manam vecajam Air.
Tas, ka MBP ir paredzēts profesionāļiem un ka tas ir jaudīgs un dārgs, mani nemaz neuztrauc, mani uztrauc stabila OS un vidēja (vai zem vidējā) veiktspēja.
Vienīgais, kas mani traucē Air, ir tas, ka tam ir slikts displejs.
Jūs nevarat salīdzināt cenu, 12 collu CoreM arī maksā gandrīz divas reizes vairāk nekā 11,6 collu MBA... patiesībā tas ir 11.6 collu MBA pēctecis, kā arī nonTouchBar MBP2016 ar diviem usbc faktiski ir 13 collu MBA pēctecis. 13 collu Air (tas ir lētākais), tas ir mazāks par 2.0 collu Air, sver tikpat, un no visiem jaunajiem MBP ir vismazāk jaudīgs 1.4 GHz Intel (atkal atrodas blakus bāzes 1.6 un XNUMX GHz Airum), tas ir loģisks Retina pēctecis…
Tomēr fakts ir tāds, ka pat MBP 2013-2015 13 collu Retina ir tikai par aptuveni 300 g smagāka un nedaudz dziļāka nekā 13 collu Air… tāpēc Air jau vairākus gadus, manuprāt, nav bijusi liela jēga sliktā TN paneļa dēļ. zema izšķirtspēja. (varbūt tikai tiem, kam tas bija pastāvīgi savienots ar Thunderbolt displeju)
"Turklāt tam ir lēnāks procesors nekā iPhone vai manam vecajam Air Tas tā nav, jūs nevarat salīdzināt ARM (iPhone/iPad) ar Intel... kā GeekBench tiem varētu būt līdzīgs rādītājs, bet ARM." , pat ja tas šodien ir diezgan jaudīgs, ir uz x86, tam daudzās lietās tā nav, trūkst AES NI un daudz ko citu...
Protams, es tikai cenšos pateikt, ka Apple iebūvēto Air nevar aizstāt, jo es neesmu gatavs maksāt vairāk par 40 XNUMX par vidējo datoru (es to izmantoju mazām lietām ar multividi un lietām, kas var to nevar izdarīt iPad vai iPhone tālrunī).
Ja Air maksā 30k un Pro 35k, tad droši vien jā, jo tam ir daudz labāks displejs, bet Air var nopirkt tīri labi par 25k (zemākais modelis ar ko man pietiek) un otrādi par 45 Pro, tas ir tikai pārāk daudz.
Tātad, tiklīdz Air beigsies, man nav citas izvēles un būs jāsamazina MAC. Aiziet :-(.
Un trakākais ir tas, ka Windows nav atrisināts un Linux nav iTunes. Īsāk sakot, esmu sajūsmā ;-).
Man jāatvainojas par nepareizo informāciju. MacBook Pro i7 3.3GHz ar TouchBar tiešām sākumā man izturēja tikai 4 stundas. Galu galā es tā nedomāju un sāku meklēt. Dropbox bija vainīgs, tas patērēja daudz enerģijas, man vajadzēja to atinstalēt, instalēt un atkal viss sinhronizēties. Problēma pazuda. Tagad es rakstu 50 min. Lapās es izmantoju WiFI 2.4 GHz, displeja spilgtums ir aptuveni 80%, AirMail darbojas fonā, akumulators ir 90% un klēpjdators rāda atlikušo 7:00.
https://uploads.disquscdn.com/images/d77d03e812274b0ef4f5a7b993529780c07230153e0586f6043493bf2b9df574.jpg
https://uploads.disquscdn.com/images/6a2034d52f7d852efbd74ca9deea44a895c50688407fcb143b2e5d2e51da97c8.jpg
Cilvēki, kuri datoru uztver kā instrumentu (lāpstu) - nevis kā statusa simbolu (kas arī bieži vien ir bezjēdzīgi, jo kaķi nav dārgākās ierīces, ko var iegādāties), padomājiet divreiz.
Unibody ir atkritumi un tehnoloģijas precizitāte, oglekļa sakausējums ir daudz izturīgāks. Ir iespējams nedaudz no visa, bet tas ir arī ievērojami vieglāks.
Cilvēki izmanto NTB skaņu mājās tikai tad, ja viņiem ir darbvirsma un nav neviena, kas viņus traucētu. Ārā, kancelejā ar pārējiem, viens uzliek austiņas. Citādi man mājās ir desktops vai kastes dokā
Kas attiecas uz izturību, tad ir portatīvie datori, kas var izturēt pat 22 stundas, bet ja nopietni, kam tad pie tā jāstrādā bez uzlādēšanas? Lai nu kā, 8h sāk kļūt par Windows standartu (kvalitatīviem modeļiem, nevis sūdi par 10 tūkstošiem)
Diska ātrums lielākoties ir bezjēdzīgs, jo video (vienīgais, kur var nolasīt atšķirību starp 600 MB un 1600 MB) cilvēkiem joprojām ir ārējais
Osx nav lietojams korporācijā, windows x nav ideāls, bet tam ir uzlabotas funkcijas, kuras trūkst osx. Osx nav nekā tāda, kā Windows netrūktu. Nav jau tā, ka uz osx nevar strādāt, ir ok, bet windows un daļēji arī linux ir ok.
Savienojamība ar parastajiem portiem, tostarp modemu, skārienekrānu, irbuli...
Ātrgaitas bezvadu dokstacija
Augstāka veiktspēja par tādu pašu cenu
Profesionāļi, kuri nesēž visu dienu kafejnīcā, ķersies pie T vai X sērijas.
Man rokās bija tavs plastmasas sakausējums X1 Carbon un tas ir atkritums ar sliktas kvalitātes displeju... btw ir viens nopērkams uz nyx par 20k.
Problēma ar visiem Windows klēpjdatoriem ar 22 stundām "pēdējo reizi" ir tāda, ka zem slodzes reālā izturība ir knapi 3 stundas.
Disku ātrums ir bezjēdzīgs tikai tam, kam jāattaisno lēto atkritumu, piemēram, X1 Carbon, iegāde ar lēnu SOHO SSD, kas ir pilnīgi nepiemērots darbam uzņēmumu segmentā.
Neuztraucieties par to, jūsu Macbook PRO man atgādina sasmalcinātas alus bundžas kaut kur pie konteinera
Man pieder gan korporatīvais Lenovo X1 carbon, gan personīgais MB Air.
X1 Carbon patīk gandrīz!! 2x!! dārgākā mašīna atpaliek no Air pilnīgi visā, t.i., akumulatora darbības laikā, sistēmas stabilitātē (izmantoju RHEL 6.7 un Winy), apstrādi, OS ātrumu. Bet kas mani patiešām liek uz ceļiem ir X1 displejs, vai kāds no Lenovo var nopietni domāt, ka tas ir salīdzināms ar Air? Man nav jāiesaka, kā šis klēpjdators būtu salīdzināms ar MB Pro, vai ne?
cik x1 oglekļa paaudzes un kāds mb gaisa modelis tev ir? kādi logi tev uz tā ir?
vai varat paskaidrot, kas ir nepareizi ar x1 oglekļa apstrādi? un vai RHEL tev šķiet nestabils? lai gan tas, iespējams, ir atkarīgs no tā, ko jūs ar to darāt, varbūt jūs varētu pārslēgties uz pašreizējo 7.3
un nedomāju, ka kāds to grib salīdzināt ar gaisu, tas būtu apvainojums ogleklim. airam nav drošības elementu (iespējams, tāpēc tev nav darbā, vismaz tā es pieņemu pēc rhel), ir slikta savienojamība, neatkarīgi no remonta iespējām un izturības
Air ir sliktākie displeji Mac klāstā, tā ir sliktākā iespējamā izvēle, un tomēr tas ir daudz labāks darba rīks nekā X1 Carbon.
Ar gaisu šodien nav vērts nodarboties, jaunais Pro ir mazāks par veco Ait un abi sver vienādi.
Pat populārajā pamata versijā par 47 k Pro visās jomās ir labāks par Air.
X1 Carbon ir tipisks zemas kvalitātes Windows klēpjdatoru pārstāvis.
nu jaunais macbook pro ar gaybar ir tipisks zemas kvalitātes macOS klēpjdatoru pārstāvis, var paspiest roku :]
Vai varat man pateikt, kuras funkcijas trūkst operētājsistēmā macOS salīdzinājumā ar W10?
kk trūkst BSOD, kaudzes bojātu draiveru, automātiskās restartēšanas funkcija, MS Crash funkcija, lietotāja nas*t funkcija, Windows palēnināšanās funkcija, spiegprogrammatūra un telemetrijas funkcija un lielisks MS Windows antivīruss, es nezinu labāku vīrusu magnētu par Widle.
Nu, es sniegšu piemēru no šodienas. Man vajadzēja apskatīt mūsu grāmatvedību, es neesmu grāmatvedis un man tā nav instalēta manā datorā. (bet arī neskaitiet, tas darbojas serverī). Es izmantoju lietojumprogrammu virtualizāciju. i., es palaižu lietojumprogrammu serverī, bet es to redzu savā vietā.
un taisnais piemērs numur 2, es neskenētu to, kas man vajadzīgs uz canon tīkla daudzfunkcionālajiem printeriem, jo (lai gan tas ir augstāks tīkla modelis) netaisa draiverus priekš mac/linux (veidojiet tos tikai drukāšanai, nevis papildu funkcijām printeris)... bet man vajadzēja tur ievietot USB zibatmiņu un ieskenēt to, un pēc tam ievietot to Mac datorā, kuram nav savienotāja, tāpēc man bija jāiegādājas sargspraudnis. un tad vilktu tur.. tas derētu :)
— tas man šodien pietrūktu, ja man nebūtu logu
Es salīdzinātu osx ar Windows 10 mājas izdevumu. uzņēmumam ir uzlabotas drošības un tīkla tehnoloģijas, kuru OSX trūkst. Es nešaubos, ka tos daļēji var aizstāt ar dažām trešo pušu lietojumprogrammām, bet mēs vairs nerunājam par osx
tad ir tādas stulbas kā milzīgs atbalsts lielākajai daļai lietojumprogrammu (ir viegli atrast kaut ko tādu, kas darbojas operētājsistēmā Windows, bet nedarbojas Mac datorā, un Mac datorā ir otrādi — diemžēl tās ir lietas, kuras vienkārši izmanto uzņēmumos , skumji, bet cilvēkiem ar to ir jādzīvo un jāstrādā, un tāpēc katrs apple lietotājs iedzen Windows kopiju kā rezerves kopiju, aparatūras un draiveru atbalsts (lai gan dažreiz gadās, ka ierīce ir debīla un draiveri neizdodas ( kas nav MS, bet gan aparatūras/draivera piegādātāja vaina) - tāpēc labāk, ja vispār ir iespēja, vairāk nekā nav, atbalsts pieskārienam, planšetdatora režīmam, ePen...
1. Vai jūs nedomājat attālo darbvirsmu? Parasti ir pieejams macOS klients, lai izveidotu savienojumu ar Windows. Ja jūs patiešām domājat virtualizāciju, kura virtualizācijas rīka trūkst operētājsistēmā MacOS?
2. Nejauši mums ir arī Canon daudzfunkciju printeris. Ne visi draiveri patiešām ir pieejami Eiropas serverī, taču tie ir brīvi pieejami Canon USA.
Tātad jūs atcerējāties divas lietas, kuras es uzreiz atspēkoju. Tomēr vēlos norādīt, ka patiešām ir īpašas programmas tikai operētājsistēmai Windows, piemēram, Loxone config mājas automatizācijas iestatīšanai. Tāpēc man ir Parallels, un es to tūlīt palaižu uz Windows. Pretējā gadījumā tas ir iespējams tikai ļoti ierobežotā mērā.
Es nedomāju attālo rajonu
Es nedomāju virtualizācijas rīku paralēles nozīmē, vmware atskaņotāju/darbstaciju, virtuālo kastīti
Es neteiktu, ka tu kaut ko atspēkoji, varbūt nesaprati. tas, ka kopumā Windows ir lielāka programmatūras un draiveru pieejamība, ir labi zināms, bet es par to nestrīdēšos, tas ir bezjēdzīgi
katrai operētājsistēmai ir sava specifiska programmatūra, tomēr parasti ir taisnība, ka, strādājot uz Windows, jūs kaut kā vienosimies ar citiem cilvēkiem un pārdosit savu darbu. ja jūs strādājat ar osx, tad jūs izmantojat tos pašus logus, ko jūs, virtuālajā. ja tev liekas ok un ērti rūpēties par 2 sistēmām nevis vienu,... man to sauc par lietotājdraudzīgumu, man vienalga ;)
1. Jūs, iespējams, neesat labi informēts, visi virtualizācijas rīki pastāv operētājsistēmā macOS. Varat arī apskatīt savu grāmatvedību no MacOS.
2. Ja ir kāda programmatūra, kas nav paredzēta macOS, tā tiks palaista, izmantojot Parallels saskaņotības režīmā, kad ikona atrodas uz macOS darbvirsmas un jūs pat nezināt, ka virtuālā kaste ir sākusies. Spēlētājiem ir pieejami Windows draiveri operētājsistēmai Mac, to sauc par BootCamp, jo mac datori ir parasti datori, kuros var darbināt gan macOS, gan Windows.
Vienkārši samierinieties ar to, ka viss tiek darbināts Mac datorā. Programmatūru nevar palaist tikai operētājsistēmā Windows, kas, no otras puses, ir paredzēta tikai MacOS, un tās ir daudz.
Pēc tam, kad 20. gadā pēc 2013 gadiem pārgāju no Windows uz Mac, es kļuvu efektīvāks darbā ar datoru, man ir vienalga par draiveriem, iestatījumiem un citām aizkaves problēmām. Katru reizi, kad es iestatu Windows datoru savam kolēģim, es neesmu pārsteigts. Vēl pagājušajā nedēļā Lenovo klēpjdatorā ar tīru Windows instalāciju nebija iespējams pievienot lietotāju, jaunajā W10 iestatījumu izvēlnē pat caur vadības paneļiem tas vienkārši apstājās pēc noklikšķināšanas uz Pievienot. Man tie bija jāpievieno ar komandrindu. Paldies, šo un citu iemeslu dēļ es tiešām nevēlos Windows kā savu galveno OS. Esmu pašaizliedzīgi gatavs to paciest tikai kā ārkārtas situāciju, lai uzsāktu ko īpašu. Nekas vairāk.
1. tāpēc lūdzu saiti uz nr
2. taisnība, bet kadrā tev ir visa OS ar visu, proti, pat ar drošības caurumiem ja tev tas ir vienalga un nepalaiž spēles
pārējam nav nozīmes, runa ir par OS atšķirībām. jā, apple mac ir normāli PC, uz kuriem var uzstādīt arī windows, ko daudzi mac lietotāji dara, jo ikdienas lietošanai dzīvē bieži vien ar osx vienkārši nepietiek. ja tas ir instalēts datorā, tad jūs piekrītat tā instalēšanai ar manu paziņojumu.
1. Kuru virtualizācijas rīku izmantojat operētājsistēmā Windows, nosūtiet saiti uz to.
2. Pēc Tevis domām, ar maxOS ikdienai ir par maz, bet nevar pat aprakstīt, kā pietrūkst.
Gluži pretēji, mana parastā dzīve datorā pēc pārejas uz macOS ievērojami uzlabojās, un arī mani kolēģi un mana sieva. Tas pat izmanto programmatūru, kas neeksistē operētājsistēmā Windows vai pastāv ļoti atbaidošā formā. Viņai, kura nav tehniķe, pāreja uz macOS bija svētība, un viņa nav parasta pārlūkprogrammas un e-pasta klienta lietotājs.
1. Es teicu, ka tu nesaproti https://technet.microsoft.com/en-us/library/hh826068.aspx
2. skatiet manus ierakstus augstāk, bet jūs tos nesaprotat, tāpēc tas ir grūti
Ir jāsamierinās ar to, ka tie laiki, kad uz mac nekā nebija, ir beigušies un tu esi aizmidzis tehnoloģiju attīstībā.
http://www.vmware.com/products/fusion.html
https://www.virtualbox.org
https://www.parallels.com/eu/all-products/
https://www.winehq.org
https://www.codeweavers.com/products/crossover-mac/download/
Es saku, ka jūs nesapratāt. vīns un lietas uz tā bāzes ir vistuvāk, bet tas nav tas pats. Man vajag pildspalvu, un tu piepildi mani ar krīta gabalu
Ak, tāpēc man vajadzētu izvēlēties vienu konkrētu MacOS lietu, bez kuras es nevaru dzīvot, un parādīt jums, cik bezjēdzīga ir Winsows? Nē, nedarīšu, lai gan tādu lietu ir desmitiem, manuprāt, tas nav saprātīgi.
Vienkārši pieņemiet, ka viss notiek Mac datorā ar faktu, ka katrai platformai ir īpašas iezīmes, kuras nav nevienai citai platformai. Tomēr varat tos palaist virtualizācijā Mac datorā. Tomēr operētājsistēmās Windows mcu virtualizācija to nedara.
Jūs man prasījāt piemēru, un es jums sniedzu piemēru, kas man bija vajadzīgs tajā konkrētajā dienā. tas nebija piemērs tam, kas man bija apzināti jāizgudro. īstenībā, normāli lietojot mac os, vienkārši jābūt uzinstalētiem windows, citādi datora lietojamība ir apmēram puse (ja neraksta tikai tekstus un nešķiro FB), tas, manuprāt, izsaka visu.
Nu, tas ir diezgan stulbi. Pēc tevis teiktā, lietojamība ir aptuveni pusceļā, bet nevar uzskaitīt, kas nedarbojas uz mac.
jums ir vienošanās kā mongolim, kad jūs ignorējat katra cita vārda nozīmi, ko es rakstu
Lūdzu, pieskrūvējiet to anonīmu, viņš tik un tā ir pilnīgi ārpus rindas, un varu derēt, ka viņš nekad nav izmantojis Mac datoru.
Es to izmantoju neilgu laiku kā studente, mana draudzene pēc tam paņēma manu x60 ar Windows 7 un es paklausīgi cietu, jo man viņa patika un es teicu sev, ka mans vīrs var izturēt visu, tad kāpēc viņai būtu jācieš uz sava macbook ( toreiz tā bija jauka balta plastmasa, bez jokiem, man patika HW :), tad pārinstalējām uz Windows 7, bet x60s tomēr bija labāks, mazāks, vieglāks, trackpoint..)
Jēziņ, tas to izskaidro. Jums ir pieredze ar polikarbonāta MacBook ar Core 2 duo. Bet tas ir 2010. gads, toreiz arī mani neviens nedabūja uz mac.
Godātais kungs! Šodien ir 2016. gads, un jūs ar interesi apspriežat rakstu par MacBook Pro ar skārienjoslu.
Šajos MacBook datoros ir jābūt kaut kam maģiskam, kad tie piesaista stingrus Windows lietotājus, lai tos apspriestu. Man pat prātā neienāktu rakstīt diskusijās par Lenovo vai Dell, cik slikta ir viņu OS un slavēt tur macOS.
Kāds ir jūsu iemesls piedalīties šajās diskusijās?
"polikarbonāta MacBook with Core 2 duo"... HW man patika, ar to problēmu nebija. un kas attiecas uz kontaktu no jaunākā osx, jā, man ir, bet pašam vairs nepieder.
Skārienjoslu neesmu mēģinājis, bet varu iedomāties, kas tas par bardaku, diezgan pieklājīgs (tas ir, es varu iedomāties arī daudz cilvēku, kas to izmanto, pie tādiem cilvēkiem es pārsvarā iztēlojos kādu, kas var t ieraksta visus 10, lielāko daļu laika kontrolē datoru ar skārienpaliktni un nedzīvo ak IT - vienalga vai viņi to sauc par PRO... piemēram, ja jaunos macbooks vienkārši nosauktu par macbook, un tad viņi iedeva PRO padoms ar nedaudz labākām HW specifikācijām, varbūt 150% augstāks profils, pieslēgvietas, kas cilvēkiem tiešām ir vajadzīgas, veltīta pieklājīga grafika, nedomāju, ka kāds sūdzēsies, varētu sūdīties uz tiem geibariem)
Tātad apkoposim:
Pēc jūsu vārdiem, pēdējo reizi izmantojāt polikarbonāta mac ar core 2 duo 2010. gadā vai agrāk.
Jūs nevarat uzskaitīt to, kas trūkst Mac datorā, jūs uzskaitāt tikai konkrētu programmatūru, kuru var aizstāt.
Jums jau patika HW mac no 2010. gada
Kā stingrs Windows lietotājs jūs apspriežat MacBook Pro, lai informētu tā lietotājus par to, ka to nevar izmantot un ka Windows ir labāks.
Jums ir atšķirīgs viedoklis nekā Apple tirgotājiem par to, kā marķēt viņu modeļu līnijas. Konkrēti, jūs neizvēlētos PRO apzīmējumu.
Jūs neesat mēģinājis TouchBar, bet jūs zināt labāk nekā es, kas šobrīd raksta uz tā, ka tā ir netīrība.
Kad tev nav argumentu, tu sāc lamāties.
Interesanti…
Jūs aizmirsāt vēl vienu punktu, proti, jūs esat mongolietis, kurš nesaprot daudz no tā, ko es rakstītu, tad tas būs gandrīz precīzs (ja aizmirstam par neprecizitātēm jūsu kopsavilkumā)
Polikarbonāta MacBook ar Core2Duo vēsturiski ir bijis viens no labākajiem klēpjdatoriem, kāds man jebkad piederējis, ar to es izgāju visu savu universitāti... lieliska tastatūra, tā laika labākais displejs... viegls, ilgs akumulatora darbības laiks (3x ilgāks nekā citos). W XP klēpjdatori tajā laikā).
Īpaši kluss un vēsturiski viens no uzticamākajiem 2.5 collu hdd Hitachi, kopumā baltais MacBook bija īpaši klusa ierīce, atkal nebija tikpat klusa Windows klēpjdatora, kā arī nebija Windows klēpjdatora ar salīdzināmu skaņas izvadi, baltajam MacBook bija labāka skaņa nekā MBP2013-2015, pirmais MacBook, kas to pārspējis, ir šī gada MBP 2016.
Un tas, kas joprojām neeksistē uz Windows platformas, ir klēpjdators, kuram ir vismaz tādas pašas kvalitātes skārienpaliktnis kā Macbook datoriem (vispārīgi), izņemot balto MacBook, lai gan tā ir 2009. gada ierīce, tam joprojām ir labāks skārienpaliktnis nekā visiem švaki ar Windows.
Jēzu kristu es nespēju noticēt savām acīm
šis, iespējams, ir pirmais un pēdējais ieraksts, kam es piekritīšu no jums
Lai gan man patīk macOS, Windows bieži ir daudz universālāka. Programmā Parallels varat palaist 3D studio max vai visual studio, bet pamatā tas notiek uz veiktspējas rēķina, vai arī jums ir jābūt ļoti jaudīgai Mac konfigurācijai. Jūs vienkārši palaižat to virtuālajā mašīnā, un tas vienmēr prasa savu nodevu. Tāpēc manā MacBook ir sāknēšanas nometne. Virtualizācija nozīmē arī vairāk izspiest akumulatoru. Btw. arī macOS var daudz ko iekost :-)
USB-C ir lielisks standarts. MacBook Pro viegli uzlādē MacBook 12′ no diviem pareizajiem savienotājiem neatkarīgi no tā, vai tas ir savienots ar avotu vai tikai no tā akumulatoriem. Turpmāk mūsu braucieniem pietiek tikai ar vienu barošanas avotu un diviem USB-C kabeļiem.
https://uploads.disquscdn.com/images/0215177fe69b67f6c9e2c2c115fcf2b4a85ad1c5f4f81ba1dfd2eec86410a385.jpg
Tam nav nekāda sakara ar usb c komandu - vajag tikai kabeli un var arī lādēt no usb 3.1 vai no spēcīgāka usb lādētāja (apm.15w)
Vai zināt datoru, kura strāva būtu lielāka par 1A pie 5V USB-A savienotājā? Vai varat man atsūtīt tā veidu?
Vai zināt kādu kabeli, kas varētu pārvērst 5V par 20V, lai es varētu uzlādēt MacBook vai citu datoru no Battery Charging (BC) 1.2 5A 5V porta? Lūdzu, atsūtiet man saiti uz to.
Manuprāt, šeit nav skaidri redzama USB-C priekšrocība, kas pēc standarta var būt vai nu 7.5 W, 15 W, 60 W vai 100 W un tādējādi darbināt jebkuru ierīci, skatiet šeit:https://en.wikipedia.org/wiki/USB#Power
Vai to nevar iekasēt no lauvām?
Man šis ļoti patīk, kāds nopērk MAC par 60k un nav naudas, lai par 500 pirktu :-D. Ja būtu jādod visiem 2 kabeļi, tas būtu mazliet neekoloģiski, nevajadzīgi un dārgi.
Tās pašas austiņas. Apmēram 3,5 reizes mūžā esmu izmantojis tos no Apple, kas nāk ar iPhone ar 5 collu ligzdu, un parasti izmantoju savējos, kas neder manās ausīs un kuriem ir labāki basi. Starp citu, man šiem ir bluetooth modulis, un ar to šodien pieslēdzos bezvadu režīmā (gan ar MAC, gan ar iPhone).
Noteikti piekrītu, ka šobrīd ir slikts brīdis pirkšanai, jo paies kāds laiks, kamēr viss pāries uz jauno USB-C un tas kļūs tikpat ērts un drošs kā pašreizējā versija. Jebkurā gadījumā izmaiņas izskatās labi. Lieliski būs visu ierīču savienošana viena ar otru, izmantojot USB.
Alternatīvi ražotāji sāks paplašināt savu darbu ar bezvadu izmantošanu, šodien daudz ko var izdarīt šādā veidā un jums nav jārisina nekādi kabeļi ;-).
Uzliec MAC telefonu, ha ha :-D. To es saucu par praktisko izmantošanu. Starp citu, to var izslēgt iestatījumos (bloķēšana ar vāku).
viņiem pietiek ar 1 kabeli iedot, bet konsultatīvs, bez izmēra. un runa nav par to, ka kabelis tiek lietots šādā veidā, tikai 30% cilvēku, kas to pērk, tas ir par Apple pakalpojumu ērtībām un kvalitāti, kas vienkārši lieki ietaupīt naudu (nezinu, vai tas ir abi, tas, ka atstājat pāris vadus kabelī, nedarbosies vispār kādu naudu) sagrauj komfortu, tas aizņem 30% no lietotāja. un jā, tas ir spiediens pirkt citu kabeli, bet tas vienkārši nedarbojās tā
"TIKAI STRĀDĀ" no ābola kopā ar Stīvu
un tāpēc es arī priecājos par USB-C ieviešanu un priecājos par to, ka tagad pāris miljoni muļķu divus gadus cietīs ar MacBooks un tādējādi liks perifēro ierīču ražotājiem pieņemt USB-C un es ielec labi nopelnītajā un labi vadītajā vilcienā, un man būs brīnišķīgi gluda pāreja
Jūtieties brīvi baudīt savu ergonomiski nepārspējamo Lejnovo X1 Karvon, tam jums ir visi kabeļi pa taisno no ķīniešiem... izbaudiet iekšējo ssd disku ar SATA2 ātrumu, kuram uzņēmumu segmentā nav izredžu izturēt slodzi. Izbaudiet Widle10 ar telemetriju, spiegprogrammatūru, adaware un ļaunprātīgu programmatūru, izbaudiet ventilatora troksni zem slodzes, piemēram, rumāņu Dacia apkure, vienkārši tas darbojas :)
Godātais kungs, es tikai domāju, kāpēc jūs rakstāt diskusijā par MacBook, nevis par Lenovo. Šim MacBook ir maģiska ietekme uz jums.
Man ir Mac, un es to apspriežu sadaļā par Mac datoriem. Es vispār neiedziļinos diskusijās par Windows.
diskusijas par lenovo nav tik dzīvas, jo lenovo kokotinus netaisa un neviens nesūdzas. Savukārt Apple pēdējā laikā kaut kādu sūdu dara un tāpēc ir par ko rakstīt, tāpēc :)
https://www.youtube.com/watch?v=D91VxfK8h5k
Man bija AIR ar win un tas bija lieliski, bet tam nebija iespējams kaut ko piestiprināt. Epl tiešām kādu laiku gulēja. Es vairs NEKAD neko negribu no EPLA. Viņi apsmej cilvēkus par to, ka viņi pērk viņu pārāk dārgas lietas
Nepabeigtais usbc kabelis komplektā ir vēl jo vairāk muļķības, ja ņemam vērā, ka lielākajai daļai cilvēku, kas iegādājas jaunu macbook, būs pirmā pieredze ar usbc, t.i., kabeļa mājās nebūs. Arī modeļu līniju nekonsekvence ir traka, bet pārējie punkti man šķiet diezgan pārspīlēti. Cilvēks, kurš ar datoru maksā 100k par telefonu, droši vien var atļauties investēt usb-lightning kabeli. Ja ņemam pretējo scenāriju, ka Apple jaunajam IP dotu usbc-lightning kabeli, tā būs daudz lielāka problēma un apjukums daudziem cilvēkiem. Par austiņām. Es nezinu, kurš no jums nopietni uztver Apple muļķības par zibens kā 3,5 mm ligzdas pēcteci, taču ir pilnīgi skaidrs, ka nākotne, pat pēc Apple domām, pieder bezvadu tīklam, un austiņas ar zibeni, kas tiek izplatītas uz IP, ir tikai zemas klases opcija, pirms bezvadu savienojums kļūst pieejams. Lai gan arī mūsdienās salīdzinoši pieklājīgas bezvadu austiņas var nopirkt par 1300 - 2000, es tajā nesaskatītu problēmu. Cilvēkam, kurš īsti netiek galā ar pašreizējo situāciju, ir jāpērk pagājušā gada modelis, kas veiktspējas ziņā ir pilnībā pietiekams.
cilvēks, kurš nevar tikt galā ar šo situāciju, var arī iegādāties kaut ko citu, nevis iPhone vai Mac, ir daudz labu alternatīvu